Polski RAP KOLEJNY RAPUJĄCY YOUTUBER?

KOLEJNY RAPUJĄCY YOUTUBER?

Igor Przybylski Igor Przybylski, 12:44:58, 11 luty '19r.

W ostatnich miesiącach coraz więcej YouTuberów nagrywa swoje rapowe kawałki. Pierwszy był Tomasz "Gimper" Działowy, a jego płyta "Niepowstrzymany" górowała na Olisie. W ślad za nim poszli między innymi Medusa, Young Multi, czy bracia Malczyńscy. Do tej niemałej ekipy na dniach dołączy Stuu! Na swoim Instagramie opublikował zdjęcie w studio nagraniowym pod którym napisał:

"Duze ogłoszenie ???????? Moze już widzieliscie bądż się domyslaliscie, wracam w zyciu do tematu muzyki. To jest jedna z niewielu rzeczy ktora w zyciu pozwolila mi na wykazanie jakichkolwiek emocji badz wlasnych uczuć, i przy sluchaniu niektorych utworów bywały sytuacje gdzie wzruszylem sie do łez. Nie wiem, czy moj glos bedzie zajebisty, nie wiem czy piosenki kazdemu sie spodobaja, ale muzyka zawsze byla dużą częscią mojego zycia, i nie moge się doczekac zeby przedstawić wam tego nad czym juz pracuje od prawie ponad połowe roku. Mam nadzieję że będziecie ze mnie dumni. Duże rzeczy przed nami, i dluga droga przed nami, ale jestem pełen nadziejii i szczescia. Mam nadzieję ze mi sie uda tym z wami podzielić ❤️ Big things coming soon ????????" 

Czego możemy się spodziewać? Tego dowiemy się zapewne niedługo. 

 

Nikt jeszcze nie skomentował tego produktu.

Napisz komentarz

Login:
Email:
Wiadomość:

Przeczytaj więcej artykułów